Дистанційне навчання

    Українська мова  (5-а клас )
 Тема уроку  '' Звуки мови  й звуки мовленнЯ ''. 
-Прочитати & 12 за підручником C. B. Кульбiда 
-виконати впр.230 ,ст. 100 (1 письмово , схеми списати);
- впр.-виконати впр.231, ст.  101 (до кожного малюнка скласти словосполчення   за зразком та записати у зошит);
- впр.233, ст.  101 (вiдгадати загадку, списати i вставити на місцi крапок голоснi звуки);
       Українська лiтература (5-а кл.) 
Позакласне      читання. 
 Поезія Лiни Костенко "Крила" у жестовому виконанні вивчити  
 напам'ять.      
     кОРЕКЦІЙНЕ ЗАНЯТТЯ З МОВЛЕННЯ ( 6 КЛ).              
1ЗАВДАННЯ. "Говоримо правильно" (ВІДРЕДАГУВАТИ РЕЧЕННЯ).
  НЕПРАВИЛЬНО                                                                     ПРАВИЛЬНО
*ВИЩИЙ УЧБОВИЙ ЗАКЛАД;                                      *ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД;
*СТРАДАЮ ЧАСТИМ ГОЛОВОКРУЖІННЯМ;            *МАЮ ЧАСТІ ЗАПАМОРОЧЕННЯ;
*УРОКИ ПОЧИНАЮТЬСЯ У ВІСІМ ГОДИН;  *УРОКИ ПОЧИНАЮТЬСЯ О ВОСЬМІЙ ГОДИНІ;
*ЗАВТРА ЗАЛІК ПО АНГЛІЙСЬКОМУ;                         * ЗАВТРА ЗАЛІК З АНГЛІЙСЬКОЇ;
*ЧИ ЗРОБЛЕНІ ПРИВИВКИ?                                           *ЧИ ЗРОБЛЕННІ ЩЕПЛЕННЯ;
*ПРИСЯДЬТЕ, БУДЬ ЛАСКА;                                           *СІДАЙТЕ БУДЬ ЛАСКА;
*ХВОРОБУ ЛЕГШЕ ПОПЕРЕДИТИ, НІЖ ЇЇ ЛІЧИТИ; *ХВОРОБІ ЛЕГШЕ ЗАПОБІГТИ, НІЖ ЇЇ
                                                                                                 ЛІКУВАТИ;
*БЛІНЧИКИ ТІЛЬКИ З ГРИБАМИ;                                  *МЛИНЦІ ТІЛЬКИ З ГРИБАМИ;
*ЛАПША ДУЖЕ СОЛЬОНА;                                             *ЛОКШИНА ПЕРЕСОЛЕНА;
*ДО ЯКОЇ ГОДИНИ ПРАЦЮЄТЕ?;                                   *ДО КОТРОЇ ГОДИНИ ПРАЦЮЄТЕ?
2. ВИМОВ СКОРО СКОРОМОВКУ 
Презентація"Скоромовки" до уроків навчання грамоти української ...(ПРОМОВЛЯТИ ВГОЛОС ДО УСУНЕННЯ НЕДОЛІКІВ)
& У нашого діда капелюх не по-капелюхівськи. 
Скоромовки&  Бабин біб розцвів у дощ-буде бабі  біб у борщ.

              



                     Зарубіжна література (6 кл.)
                              (25.05-29.05)
    Тема: Повторення вивченого матеріалу за  РІК.
   «Відшукай четверте зайве» (герой твору)
1) Прометей, Зевс, Гефест, Афродіта.
2) Паньгу, Шу, Тефнут, Нун.
3) Очумєлов, Єлдирін, Марлі, Хрюкін.
4) Дік Сенд, місіс Уелдон, Геркулес, Біллі Бонс.
5) Джон Сілвер, Бен Ган, Джим Хокінс, Грігсбі.
5. «З якого твору ці рядки?»
• «Ти назавжди відповідальний за тих, кого приручив». («Маленький принц»)
• «Все довкола спало під місячним сяйвом. А на долоні в нього лежала Посмішка». («Посмішка»)
• «Я й досі прокидаюся від жаху, коли вві сні чую грізний гуркіт прибою біля його похмурих скель і пронизливий голос капітана Флінта, що, вигукує без кінця: «Піастри! Піастри!»». («Острів скарбів»)
• «Вовкове терпіння було незмірне, однак таке саме незмірне було терпіння й у людини». («Жага до життя»)
• «Отак після подорожі, що тривала 74 дні, з її штилями, північно-західними й південно-західними вітрами, «Пілігрим» викинувся на берег і розбився об рифи». («П’‎ятнадцятирічний капітан»)
• «Непотрібний мотлох,— промовив я,— навіщо ти мені тепер? Всю цю купу золота я охоче віддав би за будь-який із цих дешевих ножів». («Робінзон Крузо»)

                              (20.05.20)
Контрольна робота з теми:" Сучасна література. Зростання і взаємини  зі світом". 
  1. Людей з оповідання  Р.Д.Бредбері«Усмішка» приваблювали на базарній площі...
  2. В оповіданні «Усмішка»  чотири поліцейські пильнували…
  3. Кліві, герой оповідання Р. Шеклі «Запах думок», сів на планеті З-М-22, тому що...
  4. Лерою   Кліві   (оповідання   Р.   Шеклі   «Запах   думок»)   вдалося перемогти звірів...
  5. «Посередині країни підносилася гора, що займала майже всю територію, а довкола цієї гори, в якої було цілих дві верхівки: одна вище, інша нижче, вилися дороги і доріжки з крихітними мостами і тунелями» - це країна з твору «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» …
  6. «…він не любив митися - як, втім, і всі хлопчики його віку. Він ніяк не міг узяти в толк, навіщо йому митися, якщо у нього чорна шкіра і все одно не видно, яка у нього шия — брудна або чиста» - це герой твору «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» …
  7. Фантастична література – це…
  8. Кліві нагородили медаллю (оповідання Р. Шеклі «Запах думок»), тому що …
  9. Р. Д. Бредбері та Р. Шеклі піднімають у своїх творах  проблеми …  (на прикладі вивчених творів).
  10. Характеристика Джима Ґудзика ( доведення).
  11. Висловте власну думку щодо майбутнього людства. Яким би ви хотіли його бачити? Аргументуйте свою думку.

                           29.04-17.05
Тема: Міхаель Андреас Гельмут Енде "Джим Гудзик і машиніст ". 
Презентація "Міхаель Андреас Гельмут Енде. «Джим Ґудзик і машиніст ...
1.Переглянути фільм.   https://www.youtube.com/watch?v=CR90CMP1iPc 
2.Усно відповісти на питання: Які пригоди Джима Гудзика сподобалися тобі найбільше?
                           
           (08.04-26.04)

Тема: Астрід Анна Емілія Лінгрен "Міо , мій Міо".
Астрід ЛіндгренАстрід Анна Емілія Ліндгрен «Міо, мій Міо»1. Переглянути відеоурок.https://www.youtube.com/watch?v=5iT9jBXrCjg
2. Відповісти на питання (гра "Так", чи "Ні").
     
       (16.03-05.04)
   Тема: Рей Дуглас Бредбері "Усмішка".
   1.Переглянути відеоурок.
Тривога за руйнування духовних цінностей у новелі Р.Бредбері "Усмішка"    https://www.youtube.com/watch?v=QIT_NmpZGNc
 2.Придумати  продовження історії Тома й записати його письмово.
 3.Прочитати цитати Р .Бредбері.
                              
Тема: Роберт Шеклі "Запах думок". Утвердження  сили людської думки у творі.                                                                   1.Переглянути відеоурок
Роберт Шеклі. «Запах думки». Утвердження людської думки в ...https://www.youtube.com/watch?v=LHLj1ZCfl5w
2.Записати духовні й фізичні випробування героя.
3.Пояснити назву твору (усно).




              
               Українська література (6-кл.)
Список літератури: Що читати влітку майбутнім семикласникам.
 Суспільно-побутові пісні:
«Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька». Коломийки: «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки».
Про минулі часи:
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут»,
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Мені тринадцятий минало…», Тополя», «Як умру, то поховайте…»,
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…»,
Андрій Чайковський. «За сестрою»,
Григір ТЮТЮННИК. «Климко».
«Ти знаєш, що ти — людина»:
Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб»,
Богдан ЛЕПКИЙ. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)»,
Ліна КОСТЕНКО. «Дощ полив…», «Кольорові миші», «Чайка на крижині», «Крила»,
Василь СИМОНЕНКО. «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти — людина…», «Гей, нові Колумби й Магеллани…»,
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»,
Любов ПОНОМАРЕНКО. «Гер переможений».
«Ми — українці»:
Олег Ольжич. «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»),
Олена Теліга. «Сучасникам», «Радість»,
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили»,
Андрій МАЛИШКО. «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю»

                            (25.05-29.05)

Тема: Повторення та узагальнення вивченого за рік.
1.Переглянути презентацію"Літературна вікторина".
2.Усно відповісти напитання у вікторині.
https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/literaturna-viktorina-klas.html
                             (19.05.20).
Підсумкова контрольна робота з теми "Гумористичні твори Л. Глібова,                      С. Руданського,   П. Глазоваго (тести).
1.Хто з цих письменників писав гумористичні твори?
а)Т.Шевченко ; б) П. Глазовий ;в)В.Близнець; г) І.Калинець.
2.Кому належить співомовка "Добре торгувалось?".
 а)П. Глазовий;б) Л.Глібов; в) С.Руданський; г) Т.Шевченко.
3)З якої байки Л. Глібова стосується таке прислів'я: "Без труда - нема плода"?
а)"Жаба і Віл" б)"Щука"в)"Муха і Бджола".
4.Хто з письменників підписувався псевдонімом Дідусь Кенар?
а) С. Руданський; б)П.Глазовий; в)Л.Глібов; г)С. Олійник.
5.Яку рису характеру Л. Глібов критикує на прикладі поведінки Жаби?
а)лінь; б)підступність; в)заздрість;г)жорстокість.
6.З якого твору П.Глазовогоці рядки:"Він на сцені в третій дії/Викочує бочку !"?
а)"Найважча роль"; б) "Заморські гості"; в)Еволюція"; г) "Похвала".
7.З якоготвору П.Глазового ці рядки :"Наука доводить, що людина, безпечно ,від мавпи походить"?.
а)"Найважча роль"; б) "Заморські гості; в)"Еволюція ; г)"Похвала"
8. Установіть відповідність
Назва твору                                    Проблема
1. "Похвала"                                  а) удаване мистецтво
2. "Еволюція"                                б) підступні лестощі
3."Найважча роль"                  в) повага до рідної мови  
4.  "Заморські гості"            Г) людяність і виховання
9. Установіть відповідність.
1.Байка             а) гостре висміювання, критика чогось або  когось.
2.Гумор            б) повчальний висновок наприкінці твору.
3.Мораль         в) двопланове художнє зображення, що грунтується на приховуванні                              реальних осіб, явищ.
4.Сатира           г) невеликий ліро-епічний твір повчально-алегоричного змісту.
                          д) жартівливий, доброзичливий сміх.
10. Алегорія-це....
11. Гумор-це....
12.Інверсія-це... .
                              (12.05-15.05).
Тема: Павло Глазовий.  "Найважча роль",  "Заморські             

           гості","Похвала","Еволюція".
Фестиваль інсценівок творів українських письменників - презентація ...

1. Переглянути відеоурок.https://www.youtube.com/watch?v=vGaHu9ZeJOc
2. Виразно читати твори :"Найважча роль", "Заморські гості", "Похвала"(ст.230-232 за підручником Л. Т.Коваленко).
3. Підготуватися до к.р. з теми "Гумористичні твори".



                                   (04.05-15.05).                 
Тема:Степан Руданський.  Співомовки С. Руданського."
Calaméo - Він так любив людей, що сяяв весь зорею
Степан Руданський. Співомовки."Добре торгувалось"1.Переглянути  відеоурок.https://www.youtube.com/watch?v=IjJVb_Az34A
2.Виразно читати співомовки ст.223-227.
3.Усно відповісти на питання 1,2,3,4 (с.228).


          Гумористичні твори.(20.04-30.04).
 Тема: Л. Глібов. Визначний укаїнський байкар, поет. "Щука", "Муха і Бджола", "Жаба і Віл".
1.Переглянути відеоурок.https://www.youtube.com/watch?v=O0qXxclI-Rc
Леонід Глібов - творець правдивих перлин української літератури ...2.Прослухати аудіокниги: "Муха і Бджола"https://www.youtube.com/watch?v=ol5CrCymi0c ; "Щука"https://www.youtube.com/watch?v=Dy9f3D06rZo; "Жаба й Віл"https://www.youtube.com/watch?v=A4zHzKfzaTc.
3.Відповісти на питання (усно).
-Що таке байка?
-Які її основні ознаки?
-Яку назву має повчальний висновок у байці?
-Що таке алегорія?
-Чим гумор відрізняється від сатири?


                    Пригоди і романтика.
                             ( 06.04-17.04)
Купити книгу «Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку ...  Тема:   Л. Воронина" Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9".
Таємне Товариство Боягузів, або засіб від переляку №9 ...Виконати такі завдання: 1.Складання "Доміно"(розташувати в правильній послідовності події  повісті).
-Зустріч ізБаксом (3).
-Бенкет космічних прибульців(5).
-Проникнення в банк(2)
-Потаємний вхід у кабінеті директора банку(4).
-Зустріч Климкаі велетеської синьої ропухи на будмайданчику(8).
-Повернення з лігва блакитних жаб(6).
-Паганіні стає Чаком Норрісом(7).
-Напад на банкіра(1).
2.Гра "Найуважніший читач".
-Головний герой повісті...
-Прізвисько Сашка Смика...
-Бабусю Клима звали...
-Вона працювала.....
-Скорочена назва організації, до якоїпотрапив Клим...
-Кличка собаки,котрий охороняв банк...
-Бабуся Соломія працювала...
- Однак вона була....
-Бабуся винайшла...
-Батьки Клима працювали в...
-З космосу прибули...
-Вони любили ласувати....
3."Перевір , чи старанно ти навчаєшся" ( 1. Дати усну відповідь на запитання;     2. Вибрати одну відповідь), ст.212-213 за підручником Л.Т. Коваленко.

                                                       (30.03-03.04)
 Тема:   Л. Воронина" Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9".



Презентація до уроку позакласного читання "Сучасна українська ...

1.Переглянути відеоурок.
https://www.youtube.com/watch?v=XhVYhg4GJhY
2.Прочитати твір Л.Ворониної "Таємне товариствобоягузів...."(ст.196-210 за підручником Л.Т.Коваленко).
  


Українська література (6-кл.).Пригоди  і романтика.
                           (16.03-20.03)

 Тема: Ярослав Стельмах "Митькозавр з Юрківки, або химера лісового озера".
Добре тому жити, хто вміє дружити” за твором Ярослава Стельмаха ... 1.Прочитати розділи VІІ-ІX (cт.188-193). 
2.  Охарактеризувати образ  Митька (усно).

Українська мова.
                     (18.05-29.05).
  Тема: Повторення і узагальнення вивченого за рік. Лексикологія і фразеологія. Словотвір і орфографія.
 Виконати вправи  (письмово) 511(ст.227), 513(ст.228),519(ст.229), 535(233).
  

Підсумкова контрольна робота з морфології й орфографії.
                   Підсумкова контрольна робота
                 з української мови
                   учня/учениці 6-Г(6-В) класу
                  школи-інтернату»Джерело»
                  ПІП______________________
1. Які слова належать до пасивної лексики?                                                                  А власне українські й запозичені; Б застарілі слова і нові слова;                                В книжна лексика і розмовна лексика;  Г загальновживані й стилістично забарвлені слова.
2.У яких рядках  іменники перед суфіксом –ин- мають (ЧЧ)?                                      А Черка..ина; Б Слова..ина; В Вінни..ина; Г Угор..ина;  Д Гуцуль..ина; Е Німе..ина; Є Гали..ина.                                                    3. Від поданих слів утворіть прикметники з одним із суфіксів: -зьк-,-ськ-,-цьк- та іменники з одним із суфіксів: -зтв-,ств-, -цтв-.                                                    Парубок________________________________________________________               Молодець_______________________________________________________             Президент_______________________________________________________       Товариш_________________________________________________________      4.Які морфологічні ознаки має іменник?                                                                        А рід, число; Б рід, число, відмінок; В число,відмінок; Г особу, рід.                       5. У якому рядку всі іменники вживаються тільки у формі множини?                        А посиденьки, заручини,канікули, дріжджі;                                                                Б фінанси,штани,чоботи,цибулиння; В побігеньки,проміння, листя, насіння;        Г весни,килими, ковзани, стусани                                                                                  6.У якому рядку правильно подано форми кличного  відмінка?                                  А пастуше, Юліє,Олег, Юрію;        Б друже, сестро, Андрію, Ярославе;                  В добродійка, любов,Галю,Тернополю; Г Ілльо, лікаре, хлопцю,добродіє.            7.Перепишіть  речення, підкресліть іменники, визначте їх відміни. Виконайте морфологічний розбір слова пісні.                                                                                                 
    Схилялась над колискою мати, і перші звуки колискової пісні, музика рідної мови переливаються у її кровинку._____________________________________ ___________________________________________________________________  8.У якому рядку всі слова- прикметники?                                                                         А великий,велич,здоровий; Б вузький, широкий, веселий;                                               В заздрісний,гарний,злість;  Г сільський, глибоко, глибокий;                                            9. У якому рядку кожен прикметник пишеться з –нн-?                                                       А напруже..ий, щоде..ий, змії..ий; Б сті..ий, тума..ий,звіри..ий;                                     В нерівня..ий,буде..ний, бездога..ий; Г дерев’я..ий, нужде..ий,не збагне..ий.                    10.У якому рядку всі слова -числівники?                                                                        А мало, п’ятірка, триста,сотня;  Б восьмий, дві сьомих,троє,один;                           В мільйон,чимало, тридцятиріччя, двоє;                                                                          Г дев’ятиповерховий, трильйон, п’ять.                                                                          11.У якому рядку всі займенники пишуться через дефіс?                                                     А де/котрий,що/небудь, хтозна/чий, ні/який,що/сь;                                                             Б будь/що, що/небудь, хтозна/де, казна/який, будь/який;                                                 В ні/скільки,хто/сь, хтозна/який, казна/що, ані/що;                                                               Г аби/хто,будь/у /кого, чий/сь, казна/в/кого, ні/хто.                                                                      12. Напишіть міні-твір (6-7 речень) на тему «Світ моїх захоплень».                             __________________________________________________________     
    

                          (12.05-15.05).


Контрольний диктант (2)."Лелеки".
https://www.youtube.com/watch?v=iS-JP9BZfQA

Морфологія.Орфографія. "Займенник"(6кл)

Контрольна робота з теми "Займенник" ( 6 клас ).


І варіант

 Завдання 1-8 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.

1.  На які питання відповідає займенник:
А що? де? коли?;
Б хто? що? який? чий? котрий? скільки?;
В хто? який? чий?;
Г що? який? скільки?.

2.        Позначте рядок, у якому всі займенники відмінюються, як при­кметники:
А що, абиякий, мій, будь-що, він;
Б інший, такий, твій, деякий, котрий;
В наш, твій, я, себе, цей;
Г хто-небудь, стільки, весь, цей, самий.

3.        Особові займенники змінюються за:
А родами, числами;
Б числами, відмінками;
В родами, числами, відмінками;
Г родами, числами, відмінками, мають категорію особи.

4.        Позначте рядок, у якому всі займенники належать до одного розряду:
А він, мене, вам, тобі, своїм;
Б кожному, всім, іншого, нічийого, жодного;
В казна з ким, абихто, декому, бозна-чий, когось;
Г нічий, нікотрого, нікому, ні з ким, будь з ким.

5.        У якому рядку всі займенники — неозначені?
А Весь, цей, мій, ніхто, будь-який;
Б той, ніщо, абищо, її, всякий;
В хто-небудь, будь-що, абихто, хтозна-що, казна-хто;
Г такий, сам, ваш, будь-хто, вони.
6.   Зворотний займенник  не має:
А форми місцевого відмінка;
Б форми називного відмінка;
В форми знахідного відмінка;
Г форм орудного і називного відмінків.

7.        Які розряди займенників утворюються від питальних?
А Неозначені;
Б відносні;
В особові;
Г заперечні.

8.   У якому рядку всі слова пишуться окремо?
А Ні/до/кого, ні/у/скількох, аби/з/чим;
Б аби/хто, ні/який, ні/в/що;
В казна/в/кого, ні/з/ким, хто/сь;
Г будь/хто, ні/скільки, ні/за/що.

  Завдання 9 передбачає встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного цифрою, потрібно дібрати відповідник, по­значений буквою.

9.        Установіть відповідність між займенником та його розрядом:
1          тобою;                         А  вказівний.
2          цього;                         Б   означальний.
3          всю;                                          В  відносний.
4          собою.                          Г  особовий.
                                                    Д зворотний.

10.           Написати твір-мініатюру на тему  «За що я люблю свою школу?» , використовуючи займенники різних розрядів.

 Тема: Займенник.Тренувальні вправи.
1 Відповісти на питання (усно).
1. Які два займенника, злившись в один, заважають дорожньому рухові? (Я, ми.)
2. Який займенник уживається лише в непрямих відмінках? (Зворотний себе.)
3. Які займенники потрібні підлозі, щоб вона стала чистою? (Ви, ми, ти.)
4. Які займенники належать до двох розрядів? (Хто, що, який, чий, котрий, скільки — питальні
і відносні.)
5. Чи можна розрізнити питальні й відносні займенники поза контекстом? (Ні.)
6. Вказівний простий займенник цей
Повтори в жіночім роді двічі —
Стане він привабливою річчю,

Забавкою для малих дітей. (Цяця.)
2. Виконати самостійну роботу«Відремонтуй слово»(письмово).
Розкрийте дужки, правильно поставте дефіс, з'єднайте чи роз'єднайте частини слова.
Аби/хто, будь/-що, який/-небудь, казна/-що, скільки/-небудь, ні/який, ні/в/чому, ні/до/чого, хтозна/-хто, казна/в/якій, де/чий, ні/якого, аби/до/кого, будь/на/чому, чого/сь, будь/що, казна/в/якій, ні/чого, ні/до/кого.
  Тема: Правопис займенників.
1. Переглянути відеоурок.https://www.youtube.com/watch?v=lPRCttXitbg
2. Читати &43,ст.216.
3.Виконати вправи :487 (ст.217),490 (ст 218)- (письмово).

Тема: Займенник як частина мови.  Розряди займенників"
1.Переглянути відеоурок.https://www.youtube.com/watch?v=LWGcoQIX1OY
2. Опрацювати & 40,ст.206.
3.Виконати прави: 466,ст.207 (усно); вправа 470,ст.209(письмово).



                                    (04.05-08.05).
 Контрольна робота з теми: "Числівник"(тести).
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-ukra-nsko-movi-dlya-uchniv-6-klasu-z-temi-chislivnik-testuvannya-178694.html

Тема: Творення числівників .Розбір числівника як частини мови.
1. Ознайомитися з послідовністю розбору числівника як частини мови.

Розбір числівника як частини мови

 1. Частина мови.
 2. Початкова форма (називний відмінок).
 3. Морфологічні ознаки:
  а) розряд за значенням: кількісний чи порядковий;
  б) група за будовою (простий, складний чи складений);
  в) відмінок;
  г) рід (якщо є);
  д) число (якщо є).

 4. Синтаксична роль в реченні.
2. Виконати вправи:
Перепишіть, розкриваючи дужки. Числа запишіть словами
  1. Зустрілися 3 (друг).
  2. Навчаємося 6,5 (година).
  3. Прочитали 2 (книга).
  4. Вирощуємо 4 (теля) і 2 (лоша).
  5. Працюємо 5 (плоскогубці) і 4 (ножиці).
  6. Складаємо на 8 (верстат).
  7. Поставили 3 (двері).
  8. Купили 30 (курча).
  9. Проголосувало 1657 (громадянин).
  10. Проїхали 0,5 (шлях). Запишіть числа й умовні позначення словами
    183 грн.; 17 га; 15 мм; 1,25 ц; 0,5 кг; 13,5 т; 90 %; 624 км; 3 га; 0,25 г; 5 м.

    Відредагуйте речення
    1. У туристичному поході взяли участь двадцять два учня.
    2. П'ятеро бабусів сиділи на лавочці.
    3. У нашого дідуся два сина.
    4. Біля нашої школи росте чотири ясеня.
    5. Сьогодні у кожного селянина є два-три теляти, десять-двадцять гусеняти і тридцять курчат.
    6. На будівництво нашої школи завезли двадцять чотири вікон.
3.Виконати вправу 461,ст.202 (ужиті в реченнях числівники розібрати як частину мови).




Тема: Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.
1. Переглянути відео.https://www.youtube.com/watch?v=LW38-VqHndU
2.Опрацювати таблиці.
Уживання числівників для позначення часу, дат - презентация онлайнЕлектронна презентація "Котра година". Уживання числівників для ...


 3.  Виконати завдання з " учительської консультації"(письмово).
                                                                  Електронна презентація "Котра година". Уживання числівників для ...
  





                             (27.04-30.04)
Тема: Числівник. Тренувальні вправи.
1. Заповнити таблицю.
Урок+презентація з теми "Числівник. Тренувальні вправи" .Урок+презентація з теми "Числівник. Тренувальні вправи"


2.Письмово виконати такі завдання:  -"Розподільний диктант"(1).                                                                                   -"Конструктор "(2).                                                                                                 -"Зміни числівник з кількісного на                                                                           порядковий."(4)
                                                               -"Відгадай ребуси."(5).
                                                                         
Числівник. Тренувальні вправи.
  1                                                                               2

Урок+презентація з теми "Числівник. Тренувальні вправи"                                                                             
   5.Відгадай ребуси:                Пі 2л; Мі 100;                      Під3мати; Ак 3 са;
      Г 1 а; Смор 1 а;
      100 янка.

                                              3                                                4
Числівник. Практичні вправи - презентація з української мови
                                                                                                                                                         

3.Уважно прочитати завдання (3).
4.Повторити правила за темою "Числівник", скласти ребуси з числівниками.

Морфологія.Орфографія. "Числівник"(6кл)

        
                                                               
Тема: "Числівник як частина мови. Кількісні й порядкові числівники. Числівники прості, складні та складені".
Classmill - Українська мова (Рудоман Т. В.)1.Переглянути відеоурок .https://www.youtube.com/watch?v=Pkb6RI45Z2A
2.З цього відеоуроку виконати  вправи 1,2,3,4,5 ( письмово).
3.Вивчити таблицю.                                               
Тема: Числівник. Відмінювання числівників.
1.Переглянути відео .https://www.youtube.com/watch?v=bsAHrpgW0jY
2.Виконати вправи 431(ст.190),434(ст.192),456(ст.200).



                             (20.04-24.04)
Тема:Контрольна робота з теми "Прикметник"(тестування).
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-temi-morfologiya-prikmetnik-6-klas-19957.html

  Тема: Повторення вивченого про прикметник.
1. Усно відповісти на питання (повторення теоретичного матеріалу та систематизація вже набутих на попередніх уроках знань):
а) що таке прикметник? (ключове: самостійна частина мови, відповідає на питання який? чий?);
б) за чим змінюються прикметники? (за родами, числами, відмінками)
в) що є початковою формою прикметника? (називний відмінок однини чоловічого роду. Наприклад, легкий, важкий тощо);
г)чим може виступати прикметник, синтаксична роль? (означення, присудок);
д) які є групи за значенням прикметників? (якісний, відносний, присвійний);
е) які є ступені порівняння прикметників? (вищий, найвищий) (а чи можна сказати більш точніший? – більш точний або точніший);
2.Скласти усне висловлювання на тему :"Для чого вивчають прикметники?"
3. Записати речення, підкреслити, виписати й розібрати прикметники.
Зразок: Пісня — це найкраща зброя, що гартує бойовий дух, і найкраща забавка,що звеселяє думку.
Найкраща — прикм., п. ф. найкращий, якісн., прост. форм. найвищ. ступ., повн. ф., ж. р., одн., Н. в., тв. гр., означ.
Бойовий — прикм., п. ф. — бойовий, відносн., ч. р., одн., Зн. в., тв. гр., означ.
Легкі тепловії лоскочуть лице.
4..Підготуватися до контрольної роботи.

Тема: Написання прізвищ прикметникової форми.
1.Перегляньте,будь ласка,відео з поясненням матеріалу
 https://www.youtube.com/watch?v=EdxmQRekWgY
 2. Виконати вправу 415, ст.182.
                                 (13.04-17.04)
 Тема: Написання складних прикметників через дефіс або разом
 1.Переглянути відеоурок.https://www.youtube.com/watch?v=aYqW_DMtgjo
 2.Опрацювати &34, ст.176( за підручником О.П.Глазової). 
 3.Виконати   такі завдання:
Орфографічний практикум                                                                                                            - Запишіть правильно слова.
Світло/червоний, дво/мовний, північно/західний, навчально/виховний, червоно/гарячий, кисло/солодкий, біло/корий, військово/спортивний, десяти/поверховий, дерево/обробний.
Творче конструювання
- Утворити від кожної пари слів складні прикметники. Пояснити їх написання (усно).
Чорний і білий, легкі крила, Західна Європа, чотири години, карі очі, чорна земля, сім струн, північ і захід, сільське господарство.



 Розвиток зв'язного мовлення . Тема: Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.
1.За допомогою таблиць надати усну відповідь :
1.Які типи мовлення ви знаєте? 2.На які питання відповідає кожен із них?3.З яких 3-х частин складається роздум?4.Які запитання ставляться від тези до аргументів?

2.Ознайомитися з текстом "Кінь утік".https://www.youtube.com/watch?v=jgt-8nooivk.
3. Усно переказати текст за планом.



Тема: "Написання не з прикметниками".
1. Переглянути відеоурок.https://www.youtube.com/watch?v=vR1j2WS9e4g
2. Опрацювати & 32  (ст.172).                                                                    3.Вивчити правило (ст.172). 
4.Виконати вправи 389, 393на ст.173 (переписати , розкриваючи дужки)                          

                               (06.04-10.04)
Тема: "Творення прикметників  за допомогою  суфіксів -ов-,-ев-,-єв-,-ичн-, -ічн-,-їчн-".
1.Переглянути відеоурок з 3хв.https://www.youtube.com/watch?v=WvH7xZ3JqnY
2.Виконати впр. 380, 381(ст.169),382(ст.170).
3.Вивчити правило "Написання прикметників із суфіксами -ов-,-ев-,-єв-,-ичн-, -ічн-,-їчн-" (ст.168-169).



                               (30.03-03.04)
Тема:"Творення прикметників за допомогою суфіксів -еньк-,-есеньк-,        -ісіньк-, -юсіньк-,- ськ-,- цьк-,-зьк-" .
1.Переглянути відеоурок.https://www.youtube.com/watch?v=WvH7xZ3JqnY
2.Опрацювати & 31, ст.166-170 (за підручником О.П.Глазової)                    3.Виконати вправи 374, 375(ст.167), 377(письмово).
4.Вивчити правило "Написання прикметників із суфіксами -еньк-,-есеньк-,    -ісіньк-, -юсіньк-,- ськ-,- цьк-,-зьк-"(ст.167).

 Морфологія.Орфографія. "Прикметник"(6кл)
                             (16.03-20.03)
Тема:"Розбір прикметника як частини мови".
1. Опрацювати алгоритм розбору прикметника як частини мови.
 Розбір прикметника як частини мови.     Алгоритм розбору.                  
1.Назвати частину мови – прикметник, указати його загальне значення. Поставити питання, на яке відповідає.
1.Указати початкову форму (поставити прикметник у форму називного відмінка однини чоловічого роду).
3.Вказати, до якої групи за значенням належить прикметник (якісний, відносний чи присвійний).
4.Якщо прикметник якісний, указати ступінь порівняння (якщо є).
5.Визначити число, рід (в однині), відмінок, групу (м’яка чи тверда).
6.Вказати граматичну форму прикметника (коротка чи повна).
7.Визначити синтаксичну роль прикметника (яким членом речення).
Зразок усного розбору прикметника як частини мови
Гаю, гаю, зелен розмаю, любив дівчину, сам добре знаю (Народна творчість).

Зелен (розмаю) – прикметник; означає ознаку предмета; відповідає на питання який?; початкова форма – зелен; якісний; вжитий у звичайній формі; однина; чоловічий рід; ужитий у називному відмінку; тверда група; коротка форма; не є членом речення, оскільки входить до складу поширеного звертання.

Зразок письмового розбору прикметника як частини мови.
   Зелен (розмаю) – прикм., озн. предмета, який?, п.ф. – зелен, якісний, звичайна форма, одн., ч. р., Н. в., тв. гр., коротка ф., не є членом речення.

2.  Виконати впр.370, ст.165 ( за підручником О.П. Глазової ). Прикметники  з поданих речень (1,2,3,4) розібрати як частину мови за вказаною послідовністю.